Kawan- kawan

Wednesday, February 2, 2011

holiday oh holiday!!!

oh. .cuti seminngu. . memang student tak lepaskan peluang untuk balik ke rumah untuk jumpa orang-orang yang TERSAYANG. .

aku??
balik ke???

aku tak balik. .aku hanya stay di Universiti. .oh ya. .semua rummate aku balik. .aku je yang tak balik. .
saja mengada-ngada tak balik. .dan assignment begitu banyak dan menarik untuk dibuat. .

wahh. .rajin??

tak pun. .bagi aku, holiday adalah holiday, assignment adalah assignment. .so, minggu ni holiday kan. .ketepikan assignment dulu. .

kegiatan harian masa holiday??

masa ni aku ambil kesempatan kemas bilik. .agak agak banyak juga habuk-habuk di celah-celah dinding. .
sapu+mop+lap+buang habuk kipas. .

lagi, aku main game. .aku ley hidup dengan game. .tak makan pun takpe. .main game je da puas. .

dan, layan la jugak cerita-cerita di laptop, nak habiskan cerita Personal Taste. .

tak boring ke??

biasaaa jee. .

No comments:

Post a Comment