Kawan- kawan

Saturday, February 19, 2011

peperangan poster


ribut, banjir, kemarau, hujan, angin semua berlangsung pada malam ini di Universiti Malaysia Pahang. .
ouwh. .malam tadi, ada sesi manifesto di cafe..aku usya-usya r dari belakang pentas, ada apa  ke bising-bising. .ada riot ke. .ramai di cafe menyaksikan manifesto di cafe. .siap ada banner setiap wakil calon yang bertanding. .memang semua calon-calon pandai petah bercakap dan bermanifesto. .


ok.. stop. .malam ini aku nak join la ikut pasang poster pada salah satu calon Fakulti Kejuruteraan Awam, Muhammad Hafiz bin Hussain or dikenali sebagai  "atok" . .aku tak pernah rasa tampal- tampal poster. .so, aku try r nak tampal poster sekeliling Universiti. .


nama saya Muhammad Hafiz bin Husain. .anda?


Firstly, Aku, Akram, Nas, Wan dan Atok pergi la melawat tempat kejadian. .first lokasi yang kitorang ambik dekat  kawasan pak guard..








selepas itu, kitorang berempat bercadang nak buat satu tempat tuk poster atok sahaja. . saja nak wat port. .

ce cite ce cite nama port. .

" port Hafiz "

haha. .special tuk kau atok. .
















ouwh. .abis semua kul 5 pagi. .ok. .all da best la Atok a.k.a. Muhammad Hafiz bin Husain. .moga menang dan mendapat undian yang tertinggi ..fighting!


p/s : pada pelajar fakulti Awam, undilah Muhammad Hafiz bin Husain sebagai calon fakulti anda. .kita bakor pangkoh kita pangkoh. .peceroh. .



2 comments: