Kawan- kawan

Friday, December 31, 2010

AZAM 2@11 MUHAMMAD AKMAL BIN YAAKOB

Kalu nak masuk tahun baru je, memang ada 2 benda wajib kita tahu dan memang terjadi. .AZAM dan BUNGA API. .bunga api memang r ada setiap tahun baru. .

bunga api kecik takmain la


yang ni orang panggil bunga-bunga api besar. .


so, ada sapa-sapa tak tengok bunga api, tak sah orang kata cek nak habaq mai. .kat tv pun jadi la sebab bukan ley tengok selalu. .


ok. .tentang AZAM IDOLA KECIL , memang semua orang berazam r nak jadi yang lebih baik untuk tahun depan. .so, ramai r berazam kan, nak hensem r, nak kurus r, nak awek baru r, dan macam-macam lagi. .memang banyak r asam azam. .tapi kalau nak azam itu memang r tinggi, tapi berpada-pada r sikit. .

Contoh :

kepada perempuan : saya nak  Lee Min Ho jadi pakwe saya


saya nak jadi macam dia.




itu adalah sebahagian contoh sahaja. .azam itu haruslah dibuat bersama dengan usaha. .kalau tak usaha, tak dapat r Lee Min Ho. .azam pun haruslah ke arah kebaikan. .kalau nak jadi perompak, sila dail 991 untuk ke balai. .


Azam Muhammad Akmal bin Yaakob? 
banyak sangat. .ada yang azam dulu tak tercapai r. .then tertangguh ke azam tahun ini pulak. .

Antara azam- azam aku:

1.      Nak Tough

memang da lama berazam. .Muhammad Faiz bin Yatim selalu puji aku tough. .terima kasih Faiz. .tengok la nanti. .haha



2.      Nak Baju Bola Malaysia

haha. .la baju murah je. .tapi sampai sekarang tak beli-beli. .



3.     Nak dapat pointer tinggi

yang ni setiap semester. .selalu impikan nak dapat pointer tinggi. .




4.     Nak jadi Anak Soleh  



itu antara azam-azam aku. .so, azam anda pula?


. . .

1 comment: