Kawan- kawan

Friday, December 31, 2010

cuti semesta. . .

da nak abis cuti sem ini, rasa malas pulak nak study. .bangun lambat, makan banyak. .kalau cuti sem setahun, memang sedap jew. .so, nak kongsi la sikit apa yang aku dapat pada cuti semester ni. .haha. .tapi takleh r kongsi banyak-banyak. .kongsi sikit-sikit jew. .

1     .Berat naik 4kg

mula-mula da start sem, memang wajib timbang berat badan. .fulamakk. .aku da kurus. .da selepas abis cuti sem, ALAMAKKK. .ambik kau 4 kilo naik. .padan muka..


2. Dapat jumpa  dan jalan-jalan dengan kawan-kawan sini.


masa cuti sem la dapat jumpa kawan-kawan kat sini.. kita study kan tempat lain-lain. .tapi aku tak dapat jumpa semua kawan kat sini. .so, haraf maaf yew kawan-kawan yang tak dapat jumpa 2. .


3. Dapat tidur banyak.


tidur memang takmenentu kat rumah ini. .kalau nak tidur, tidur. .kalau nak berjaga, berjaga. .tidur takde limit. .so, xd r tidur nk pikir "eh , aku lupa nk stdy chapter ni r" . .


4. Dapat makan banyak.


selalu makan nasi lemak dan bihun tiap-tiap breakfast. .entah. .nape sedap sangat nasi lemak kat kedai dekat dengan umah aku ini. .da makan nasi lemak, memnag berlemak la kan badan aku ni. .sekarang baru insaf. .


5. Dapat meluangkan masa dengan ayah dan umi aku.


nanti kat Universiti, rindu r balik kan. .so, cuti sem r dapat mengahabiskan masa dengan diorang. .


6. Dapat tengok tv.

kat Universiti tak dapat r nak tengok tv. .ada tv tapi segan nak tengok. .nak jugak baring-baring sambil tengok tv kan. .kat tv, nak tengok Putera Katak r, Tiramisu r, Spongebob r, Naruto r. .kat U, nak tngok cite camtu jadi segan. .al-maklum la kafe kongsi dengan perempuan. .tengok muka je GANAS, tapi dalam ati ada KANAK-KANAK. .



so,ini la kisah cuti semester aku. .cite aku takde r aktiviti penuh dengan berfaedah kan. .tapi bagi aku, cuti semester adalah HEAVEN. .

1 comment: